Skip to main content

Strateegia

Kõrgkooli tegevuste populariseermise eesmärk põhimäärusest lähtuvalt on kutsealase ja muu sellise oskusteabe levitamine ja selle kaudu elanikkonna tervisekäitumise mõjutamine.

Image
tutvustus

 

 

Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli avalikkuse teenimise strateegia 2012 -2016

1. Strateegia vajalikkuse põhjendus
Tallinna Tervishoiu Kõrgkool (edaspidi Kõrgkool) kui tervise ja heaolu õppevaldkonnas kompetentsi omav rakenduskõrgkool peab oluliseks pakkuda õppe- ja arendustöö kõrval ühiskonnale vajalikke teenuseid tulenevalt kõrgkooli kompetentsist ning sihtgruppide ootustest ja vajadustest.
Kõrgkool jagab oma kompetentsi ühiskonda läbi töötajate õppekavaväliste tegevuste, mis on seotud arenduse- ja õppetegevustega: esinedes meedias, osaledes poliitikakujundamistel, nõustades ühiskonda tervise ja heaoluvaldkonnas, korraldades täienduskoolitusi, avalikke loenguid erinevatele sihtgruppidele jne.

2. Strateegia põhiprintsiibid
2.1. Ühiskonna teenimise põhiprintsiibid:
2.1.1. Kõrgkool on tänases Eesti ühiskonnas kaasarääkijaks.
2.1.2. Teadmisi ja oskusi jagades aitab Kõrgkool kaasa Eesti rahva tervise paranemisele ning tervislike valikute tegemise oskuse arendamisele.

3. Strateegia eesmärk, meetmed, toimenäitajad ja vastutajad

 


       
Strateegiline eesmärk Teadmisi ja oskusi jagades aitab Kõrgkool kaasa Eesti rahva tervise paranemisele ning tervislike valikute tegemise oskuse arendamisele  
Strateegiline alaeesmärk 1 Igal õppijal on võimalus, ettevõtlikkuse arendamise eesmärgil, olla kaasatud kõrgkooli ja ühiskonnale suunatud tegevuses  
Meetmed Toimenäitajad Vastutaja  
Ettevõtlikkuse registri edasiarendamine väljatöötatud ja ajakohastatud sündmuste kalender, registreerimis- ja tagasiside süsteem registrisüsteemi haldaja  
Üliõpilastele / õpilastele info edastamine üliõpilased/õpilased on informeeritud kõrgkoolis ja kõrgkoolist väljaspool toimuvatest üritustest, milles saavad oma ettevõtlikkust väljendada õppetoolide juhatajad  
Ettevõtluse ja ärijuhtimise valikaine korraldamine valikaine valinud üliõpilaste arv õppetoolide juhatajad  
       
Strateegiline alaeesmärk 2 Kõrgkool pakub täienduskoolitusi vastavalt huvigruppide vajadustele  
Meetmed Toimenäitajad Vastutaja  
Viiakse läbi koolitusvajaduse analüüs küsimustikuna e-maili teel igal aastal 60 küsimustikku 30 täienduskoolitust aastas Täienduskoolituse koordinaator  
Täienduskoolitusel osalejate tagasiside ankeedis on üks/ kaks küsimust seotud koolitusvajadusega  
Iga-aastaselt oktoobriks esitatavad kõik õppetoolid ja kutseõppe osakond  arendus ja rahvusvaheliste suhete komisjonile täienduskoolituste vajaduste kirjeldus, mis on kogutud koostöös huvigruppidega.  
Süstemaatiliselt tutvutakse valdkonna arengukavadega  
       
Strateegiline alaeesmärk 3 Täienduskoolitustel osalejate arv on aastate lõikes stabiilne  
Meetmed Toimenäitajad Vastutaja  
Täienduskoolituste tutvustamine erinevatel üritustel: TÕN raames, Avatud Uste päeval, Rahvusvahelisel nädalal jms 600 osalejat aastas Täienduskoolituse koordinaator  
Otsekontaktid asutustega igapäevaselt telefoni teel või vahetu suhtlemise kaudu  
Kõikide õppetoolide ja kutseõppe osakondade tutvustused erinevatele sihtgruppidele oma valdkonna raames erinevatel üritustel vähemalt üks kord  õppeaasta jooksul  
Plaaniliste kursuste brošüür iga aastaselt saadetakse asutustesse
Kooli kodulehel info täienduskoolituste kohta (avalikustatakse järgmise aasta plaanilised  kursused 1. detsember igal aastal). Muudatused jooksvalt
 
       
Strateegiline alaeesmärk 4 Rahulolu täienduskoolitustega on stabiilne   
Meetmed Toimenäitajad Vastutaja  
Iga kursuse lõpus viiakse ankeetküsitlusena läbi tagasiside küsitlus, mis hõlmab nii koolituse sisu, korraldust kui õpikeskkonda keskmine näitaja 5-pallis süsteemis on vähemalt 4,3 Täienduskoolituse koordinaator  
Tagasiside küsitlused analüüsitakse kursuste kaupa  
Analüüsi tulemustena pakutakse välja parendusvaldkonnad, mida tutvustatakse nõukogus üks kord õppeaasta jooksul  
       
Strateegiline alaeesmärk 5 Kõrgkooli liikmeskond osaleb eriala- ja kutseliitude töös ning ühiskondlikes nõu- ja otsustuskogudes liikmete ning ekspertidena.  
Meetmed Toimenäitajad Vastutaja  
Üliõpilaste kaasamine eriala- ja kutseliitude töösse Infot jagatakse 1-2 korda aastas eriala ühingu teabepäevadel kõrgkoolis, õppeaines Professionaalne ja erialane areng, ühingusse astumise teave on lingituna kõrgkooli kodulehel. Kodulehel olev informatsioon vaadatakse üle iga õppeaasta 30. septembriks.
Üliõpilaste kaasamine erialaliitude konverentsidele.
 
Õppetooli juhataja ja/või õppetooli juhataja poolt määratud isik   
Õppejõudude eriala-ja kutseliitude töös osalemise toetamine/osalemise võimaldamine (v.a meelelahutuslikud üritused).  Üldtööaja planeerimine vastavalt liidu planeeritud ajakavale iga semestri alguses, vajadusel erakorraliselt. Õppetooli juhataja/õppeprorektor  
Kõrgkooli esindaja osaleb  arengukavade, strateegiate jms väljatöötamisel; õppejõudude aastaaruanded  
Õppejõud osalevad ühiskondlikes aruteludes erinevate meediakanalite kaudu info CV-s ja ETIS-s  
Õppejõud osalevad konverentsidel ettekannetega CV-s ja ETIS-s  
       
Strateegiline alaeesmäk 6 Kõrgkoolil on väljatöötatud avalikkusele suunatud tegevuskava, mis hõlmab kõiki õppekavasid ning üritustel osalejate arv on kasvava trendiga  
Meetmed Toimenäitajad Vastutaja  
Ajakava koostamine  e. teemapäevade graafik avalikkusele suunatud tegevuskava on iga-aastselt uuendatud ja kõigile kättesaadav kodulehel Avalike suhete juht  
Tegevuste planeerimine õ-aasta lõikes, kaasates õppetoolide juhid  
Koordinaatorite määramine vastavalt tegevustele  
Iga aasta augustis koostatakse uus tegevuskava tuginedes eelnevale tegevuskavale  
       
Strateegiline alaeesmärk 7 Kõrgkool on analüüsinud tasuliste teenuste pakkumise võimalusi ning lähtuvalt tulemustest koostanud teenuste paketi  
Meetmed Toimenäitajad Vastutaja  
Kõrgkooli põhimäärusesse tehakse vastavad muudatused, mis võimaldavad teenuseid osutada lisaks olemasolevale Olemas on tööplaan ja aruanded, kõrgkooli kodulehel on vastav koht, kus teenused on kirjeldatud sihtrühmade kaupa. Nõukogu kooskõlastab/kinnitab igaks õppeaastaks teenuste loetelu, hinnakirja. Struktuuriüksused  
Kõrgkoolis koostatakse võimalike teenuste kirjeldused.
Teenuste osutamise integreerimine õppekavadesse ja töökorraldusse.
Kõrgkooli nõukogu kinnitab teenuste loetelu, osutamise korra, aruandluse ja hinnad
 
Üliõpilaste teenuse osutamise arvestuse süsteem on välja töötatud, samuti õppejõudude ja töötajate töökorraldust puudutav dokumentatsioon ja näit lisatasustamise süsteem  
Teenused on kättesaadavad kõrgkooli kodulehel, erinevad registreerimise võimalused.
Statistika kogumise süsteem osalejate arvu ja ürituste (arv, sihtgrupp jne) kohta
 
Igal kolmandal aastal analüüsitakse teenuste kava ja vajadusel lisatakse uusi teenuste liike. tehakse koostööd huvigruppidega ja koostööpartneritega võimalike teenuste välja töötamiseks, koos teenuse osutamiseks või teenuste vajaduse välja selgitamiseks  
Teenuse osutajatelt tagasiside analüüsimine  igal kolmandal  aastal, klientidelt/patsientidelt tagasiside võtmine regulaarselt