Strateegia
Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli avalikkuse teenimise strateegia 2012 -2016
1. Strateegia vajalikkuse põhjendus
Tallinna Tervishoiu Kõrgkool (edaspidi Kõrgkool) kui tervise ja heaolu õppevaldkonnas kompetentsi omav rakenduskõrgkool peab oluliseks pakkuda õppe- ja arendustöö kõrval ühiskonnale vajalikke teenuseid tulenevalt kõrgkooli kompetentsist ning sihtgruppide ootustest ja vajadustest.
Kõrgkool jagab oma kompetentsi ühiskonda läbi töötajate õppekavaväliste tegevuste, mis on seotud arenduse- ja õppetegevustega: esinedes meedias, osaledes poliitikakujundamistel, nõustades ühiskonda tervise ja heaoluvaldkonnas, korraldades täienduskoolitusi, avalikke loenguid erinevatele sihtgruppidele jne.
2. Strateegia põhiprintsiibid
2.1. Ühiskonna teenimise põhiprintsiibid:
2.1.1. Kõrgkool on tänases Eesti ühiskonnas kaasarääkijaks.
2.1.2. Teadmisi ja oskusi jagades aitab Kõrgkool kaasa Eesti rahva tervise paranemisele ning tervislike valikute tegemise oskuse arendamisele.
3. Strateegia eesmärk, meetmed, toimenäitajad ja vastutajad
Strateegiline eesmärk |
Teadmisi ja oskusi jagades aitab Kõrgkool kaasa Eesti rahva tervise paranemisele ning tervislike valikute tegemise oskuse arendamisele |
||
Strateegiline alaeesmärk 1 |
Igal õppijal on võimalus, ettevõtlikkuse arendamise eesmärgil, olla kaasatud kõrgkooli ja ühiskonnale suunatud tegevuses |
||
Meetmed |
Toimenäitajad |
Vastutaja |
|
Ettevõtlikkuse registri edasiarendamine |
väljatöötatud ja ajakohastatud sündmuste kalender, registreerimis- ja tagasiside süsteem |
registrisüsteemi haldaja |
|
Üliõpilastele / õpilastele info edastamine |
üliõpilased/õpilased on informeeritud kõrgkoolis ja kõrgkoolist väljaspool toimuvatest üritustest, milles saavad oma ettevõtlikkust väljendada |
õppetoolide juhatajad |
|
Ettevõtluse ja ärijuhtimise valikaine korraldamine |
valikaine valinud üliõpilaste arv |
õppetoolide juhatajad |
|
|
|||
Strateegiline alaeesmärk 2 |
Kõrgkool pakub täienduskoolitusi vastavalt huvigruppide vajadustele |
||
Meetmed |
Toimenäitajad |
Vastutaja |
|
Viiakse läbi koolitusvajaduse analüüs küsimustikuna e-maili teel igal aastal 60 küsimustikku |
30 täienduskoolitust aastas |
Täienduskoolituse koordinaator |
|
Täienduskoolitusel osalejate tagasiside ankeedis on üks/ kaks küsimust seotud koolitusvajadusega |
|||
Iga-aastaselt oktoobriks esitatavad kõik õppetoolid ja kutseõppe osakond arendus ja rahvusvaheliste suhete komisjonile täienduskoolituste vajaduste kirjeldus, mis on kogutud koostöös huvigruppidega. |
|||
Süstemaatiliselt tutvutakse valdkonna arengukavadega |
|||
|
|
|
|
Strateegiline alaeesmärk 3 |
Täienduskoolitustel osalejate arv on aastate lõikes stabiilne |
||
Meetmed |
Toimenäitajad |
Vastutaja |
|
Täienduskoolituste tutvustamine erinevatel üritustel: TÕN raames, Avatud Uste päeval, Rahvusvahelisel nädalal jms |
600 osalejat aastas |
Täienduskoolituse koordinaator |
|
Otsekontaktid asutustega igapäevaselt telefoni teel või vahetu suhtlemise kaudu |
|||
Kõikide õppetoolide ja kutseõppe osakondade tutvustused erinevatele sihtgruppidele oma valdkonna raames erinevatel üritustel vähemalt üks kord õppeaasta jooksul |
|||
Plaaniliste kursuste brošüür iga aastaselt saadetakse asutustesse |
|||
|
|
|
|
Strateegiline alaeesmärk 4 |
Rahulolu täienduskoolitustega on stabiilne |
||
Meetmed |
Toimenäitajad |
Vastutaja |
|
Iga kursuse lõpus viiakse ankeetküsitlusena läbi tagasiside küsitlus, mis hõlmab nii koolituse sisu, korraldust kui õpikeskkonda |
keskmine näitaja 5-pallis süsteemis on vähemalt 4,3 |
Täienduskoolituse koordinaator |
|
Tagasiside küsitlused analüüsitakse kursuste kaupa |
|||
Analüüsi tulemustena pakutakse välja parendusvaldkonnad, mida tutvustatakse nõukogus üks kord õppeaasta jooksul |
|||
Strateegiline alaeesmärk 5 |
Kõrgkooli liikmeskond osaleb eriala- ja kutseliitude töös ning ühiskondlikes nõu- ja otsustuskogudes liikmete ning ekspertidena. |
||
Meetmed |
Toimenäitajad |
Vastutaja |
|
Üliõpilaste kaasamine eriala- ja kutseliitude töösse |
Infot jagatakse 1-2 korda aastas eriala ühingu teabepäevadel kõrgkoolis, õppeaines Professionaalne ja erialane areng, ühingusse astumise teave on lingituna kõrgkooli kodulehel. Kodulehel olev informatsioon vaadatakse üle iga õppeaasta 30. septembriks. |
Õppetooli juhataja ja/või õppetooli juhataja poolt määratud isik |
|
Õppejõudude eriala-ja kutseliitude töös osalemise toetamine/osalemise võimaldamine (v.a meelelahutuslikud üritused). |
Üldtööaja planeerimine vastavalt liidu planeeritud ajakavale iga semestri alguses, vajadusel erakorraliselt. |
Õppetooli juhataja/õppeprorektor |
|
Kõrgkooli esindaja osaleb arengukavade, strateegiate jms väljatöötamisel; |
õppejõudude aastaaruanded |
||
Õppejõud osalevad ühiskondlikes aruteludes erinevate meediakanalite kaudu |
info CV-s ja ETIS-s |
||
Õppejõud osalevad konverentsidel ettekannetega |
CV-s ja ETIS-s |
||
|
|
|
|
Strateegiline alaeesmäk 6 |
Kõrgkoolil on väljatöötatud avalikkusele suunatud tegevuskava, mis hõlmab kõiki õppekavasid ning üritustel osalejate arv on kasvava trendiga |
||
Meetmed |
Toimenäitajad |
Vastutaja |
|
Ajakava koostamine e. teemapäevade graafik |
avalikkusele suunatud tegevuskava on iga-aastselt uuendatud ja kõigile kättesaadav kodulehel |
Avalike suhete juht |
|
Tegevuste planeerimine õ-aasta lõikes, kaasates õppetoolide juhid |
|||
Koordinaatorite määramine vastavalt tegevustele |
|||
Iga aasta augustis koostatakse uus tegevuskava tuginedes eelnevale tegevuskavale |
|||
|
|
||
Strateegiline alaeesmärk 7 |
Kõrgkool on analüüsinud tasuliste teenuste pakkumise võimalusi ning lähtuvalt tulemustest koostanud teenuste paketi |
||
Meetmed |
Toimenäitajad |
Vastutaja |
|
Kõrgkooli põhimäärusesse tehakse vastavad muudatused, mis võimaldavad teenuseid osutada lisaks olemasolevale |
Olemas on tööplaan ja aruanded, kõrgkooli kodulehel on vastav koht, kus teenused on kirjeldatud sihtrühmade kaupa. Nõukogu kooskõlastab/kinnitab igaks õppeaastaks teenuste loetelu, hinnakirja. |
Struktuuriüksused |
|
Kõrgkoolis koostatakse võimalike teenuste kirjeldused. |
|||
Üliõpilaste teenuse osutamise arvestuse süsteem on välja töötatud, samuti õppejõudude ja töötajate töökorraldust puudutav dokumentatsioon ja näit lisatasustamise süsteem |
|||
Teenused on kättesaadavad kõrgkooli kodulehel, erinevad registreerimise võimalused. |
|||
Igal kolmandal aastal analüüsitakse teenuste kava ja vajadusel lisatakse uusi teenuste liike. tehakse koostööd huvigruppidega ja koostööpartneritega võimalike teenuste välja töötamiseks, koos teenuse osutamiseks või teenuste vajaduse välja selgitamiseks |
|||
Teenuse osutajatelt tagasiside analüüsimine igal kolmandal aastal, klientidelt/patsientidelt tagasiside võtmine regulaarselt |