Skip to main content

Eesti Õendusjuhtide Ühingu rahvusvaheline konverents lõppes Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolile suurepärase rõõmusõnumiga!

Eesti Õendusjuhtide Ühingu rahvusvaheline konverents lõppes Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolile suurepärase rõõmusõnumiga!

Tänasega sai läbi Eesti Õendusjuhtide Ühingu esimene rahvusvaheline konverents "Creating a Comprehensive View on Nursing Leadership“, kus oli ka Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli õppejõududelt ja õppuritelt on nii suulisi kui posterettekandeid. Lisaks esinesid ka kõrgkooli terviseteaduse doktorid Ülle Ernits, Kristi Rannus ja Jekaterina Šteinmiller konverentsil sessioonide moderaatorid.

Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolile lõppes konverents eriti edukalt!

Seitse meie terviseteaduse magistrit esitasid suurepäraselt oma arendusprojekte kõrgel tasemel rahvusvaheliste esinejate seas. Parima posterettekande auhinna sai väga tasavägises võitluses samuti Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli terviseteaduse magister Reelika Kaljurand ja tema juhendaja Katre Zirel. Ettekande pealkiri on: "Development and application of standardised nursing handover system in the centre for intensive care, of the North Estonia Medical Centre Foundation" ja see on koostatud Kaljuranna arendusprojekti "STANDARDISEERITUD VALVE ÜLEANDMISE SÜSTEEMI VÄLJATÖÖTAMINE JA RAKENDAMINE SA PÕHJA-EESTI REGIONAALHAIGLA INTENSIIVRAVI KESKUSES" tutvustamiseks. Sellest loe täpsemalt siit!

Palju õnne ja oleme väga uhked kõigi esinenud vilistlaste üle!

„Creating a Comprehensive View on Nursing Leadership“ oli esimene Eesti õendusjuhtide rahvusvaheline konverents, mis andis võimaluse ühendada praktika, hariduse ja teaduse perspektiivid ning saada terviklik ülevaade õendusjuhtimisest.

Suuliste ettekannetega esinesid magistrid Maarja Pajo, Evelin Limberg, Agnes Koort, Airi Toode ja Piret Mülner ning lektor Ene Vadi ja dotsent Jekaterina Šteinmiller. Posterettekannetega esinesid magistrid Reelika Kaljurand, Laura Keidong ja Svetlana Udalova. Modereerijatena astusid üles Ülle Ernits, Kristi Rannus ja Jekaterina Šteinmiller.